Пейнтбол - тимбилдинг курсантів факультету оперативно-рятувальних сил
21.08.2022 року курсанти 2-го курсу факультету оперативно-рятувальних сил разом з куратором Євгенієм СТАТИВКОЙ відвідали пейнтбольний клуб. Пейнтбол – одна з найбільш улюблених командних ігор для багатьох. Він вимагає не тільки хорошої координації рухів, витривалості чи швидкості. Рішучість, креативне мислення, стійкість до стресу, співпраця та спільне розв’язання проблем значно важливіші та є необхідними для підвищення емоційної стабільності, інтелектуальнних здібностей та вольових якостей майбутніх рятувальників.
23 серпня - День Державного Прапора. 24 серпня - День Незалежності України - бесіда кураторів із здобувачами вищої освіти
У період з 15 по 20 серпня 2022 року куратори факультету провели зустрічі з курсантами, під час яких були проведені бесіди на тему "23 серпня - День Державного Прапора. 24 серпня - День Незалежності України".
Синьо-жовтий прапор для українців − це символ свободи і боротьби за незалежність. В Україні свято встановлене згідно з указом Президента Леоніда Кучми «Про День Державного прапора України» від 23 серпня 2004 року. У 2009 році Президент Віктор Ющенко вніс до Указу зміни, заснувавши щорічну офіційну церемонію підняття прапора 23 серпня по всій Україні.
День Незале́жності Украї́ни — державне свято України, яке відзначається щороку 24 серпня на честь ухвалення Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, що заведено вважати датою відновлення незалежної держави Україна.
По місцях козацької слави - екскурсія курсантів факультету оперативно-рятувальних сил
Курсанти факультету оперативно-рятувальних сил разом з начальником клубу Антоном Мирошниченко відвідали Музей археології Національного історико-культурного заповідника «Чигирин». В якому, в чотирьох експозиційних залах, зберігається понад 600 унікальних експонатів доби неоліту, енеоліту, бронзової та ранньої залізної доби. Найбільшу увагу привернули експозиції Скіфської доби - Мотронинське городище та виставковий зал - Період неоліту та енеоліту.
Відвідали резиденцію Богдана Хмельницького.
Також курсанти відвідали Троїцький Мотронинський жіночий монастир заснований в лісовому урочищі «Холодний Яр». За легендою, Мотронинський монастир був заснований ще до монгольського нашестя. Тоді на його місці стояла фортеця Мирослава — улюбленого воєводи Ярослава Мудрого. Повертаючись 1036 року після розгрому печенігів, Мирослав вирішив перевірити охорону фортеці і виставив свої човни у бойовому порядку. Вирішивши, що човни ворожі, дружина воєводи — Мотрона, наказала атакувати їх і вбила Мирослава. Дізнавшись про страшну помилку, Мотрона прийняла чернецтво і заснувала тут монастир, який став називатись Мотронинський.
На південному схилі Кириківського яру, на території урочища Холодного Яру, росте 1 100-літній дуб - названий на честь Максима Залізняка, котрий, разом з гайдамаками, спочивав та проводив наради на цьому місці за часів Коліївщини.
Всі учасники екскурсії отримали незабутні враження та масу позитивних емоцій!
#2.0 Робота кураторів факультету у першій декаді серпня 2022 року
У період з 06 по 10 серпня 2022 року куратори факультету провели наступні заходи:
1. Зі здобувачами 2-го та 4-го курсів факультету відвідали кінотеатр Мультиплекс Любава, де переглянули художні фільми:"Тор: Любов і грім" та анімаційно-ігровий фільм режисера Джеффа Фаулера "Їжак Сонік 2"
2. Під час зустрічі з курсантами, в рамках кураторської години, провели інформування на тему: "12 серпня - День Молоді". Так, за даними Організа́ції Об'є́днаних На́цій - Звіт "СТАНОВИЩЕ МОЛОДІ В УКРАЇНІ", станом на 1 січня 2018 року в Україні проживало близько 6,2 мільйона осіб віком від 10 до 24 років, не враховуючи осіб, які мешкали на окупованих територіях АР Крим та міста Севастополь (додатково 350 000 осіб згідно з даними на 1 січня 2014 року), та молодь меншин без громадянства, зокрема ромів, біженців та прохачів притулку. Попри високий рівень грамотності та порівняно високий показник зарахування до вищих навчальних закладів, Україна стикається із труднощами стосовно як якості освіти, так і невідповідності між наявним на ринку праці попитом та освітою молоді. Поки Україна розпочинає реформування освіти, спрямоване на запровадження навчання на основі виявлених у учнів схильностей, триваючий збройний конфлікт на сході України негативно впливає як на ситуацію з освітою дітей у цій частині країни, так і на вчителів. Негативні наслідки цього включають (але не обмежуються): пошкоджені навчальні заклади, низьку якість освіти та загальний несприятливий соціально-психологічний клімат. Уряд прагне вирішити ці та інші проблеми, розглядаючи можливість підписання Декларації про безпечну школу. Тому найважливіші та найактуальніші проблеми в цій сфері такі: незадовільна якість освіти, яка погіршується через низький рівень залучення молоді до планування та оцінювання освітньої системи, а також потенційні перешкоди на шляху до отримання освіти в закладах, розташованих вздовж лінії розмежування: загальна небезпека відвідування школи учнями та вчителями і відсутність знань щодо поводження з мінами, саморобними вибуховими пристроями та вибухонебезпечними залишками війни. Останню проблему ускладнює ослаблення систем безпеки, а також недостатньо розвинені життєво важливі навички.
Сфера освіти, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін в умовах воєнного стану. Усі ми вчилися та продовжуємо вчитися жити в цих нових умовах: хтось – продовжувати здобувати освіту, а хтось – працювати. Частина учасників освітнього процесу внаслідок загрози життю, бойових дій та тимчасову окупацію окремих територій вимушено перемістилася в межах України або за кордон. Багато педагогів та здобувачів освіти все ще залишаються на тимчасово окупованих територіях та потребують особливої підтримки держави. Деякі заклади освіти були фізично зруйновані. Нова ситуація змусила Уряд, освітніх управлінців, громадянське суспільство шукати оперативні рішення, як організовувати освітній процес дітям у місцях їх постійного проживання та місцях евакуації, коли завершувати навчальний рік, як оцінювати учнів та видавати документи про освіту, як забезпечити оплату праці працівникам закладів освіти, як здійснювати атестацію педагогічних працівників, як надавати психологічну підтримку дітям тощо. А переміщені за кордон батьки та здобувачі освіти потребували та все ще потребують державної й міжнародної підтримки для забезпечення можливості для продовження навчання дітей.
Усвідомлюючи необхідність для держави фахівців нашого профілю, університет ще навесні відновив освітяню діяльність. На цей час, зі здобувачами вищої освіти, які навчаються на бюджетній формі навчання, проводяться заняття в режимі offline.