Результати олімпіади з навчальних дисциплін «Хімія» та «Теорія розвитку та припинення горіння» у 2020-2021 навчальному році
На кафедрі спеціальної хімії та хімічної технології проведено олімпіади з навчальних дисциплін: «Хімії» та «Теорії розвитку та припинення горіння».
Так, 02 та 07 грудня 2020 року на кафедрі спеціальної хімії та хімічної технології старшим викладачем кафедри Оленою ХРИСТИЧ та доцентом кафедри Мариною ЧИРКІНОЮ проведено олімпіаду з навчальної дисципліни «Хімія». В олімпіаді приймали участь курсанти першого курсу факультету оперативно-рятувальних сил та факультету пожежної безпеки. У змаганні взяли участь 47 здобувачів вищої освіти.
Усі учасники олімпіади продемонстрували гідний рівень підготовки та зацікавленість в області хімії.
Місця серед учасників розподілились наступним чином:
І місце посів Микита Белічко, група ПГПБк-20-211, факультет оперативно-рятувальних сил;
ІІ місце посіла Діана Божко, група ПГПБк-20-211, факультет оперативно-рятувальних сил;
ІІІ місце розділили Марія Омелянчук та Кирило Пономарьов, група ПБк-20-412, факультет пожежної безпеки.
Доцент кафедри спеціальної хімії та хімічної технології Дмитро ТРЕГУБОВ провів олімпіаду з навчальної дисципліни "Теорія розвитку та припинення горіння" серед курсантів 3-го курсу факультету оперативно-рятувальних сил та факультету пожежної безпеки.
Місця серед учасників розподілились таким чином:
І місце посіла курсантка групи ПБк-18-432 Анастасія Мироненко, факультет пожежної безпеки;
ІІ місце посіла курсантка групи ПБк-18-432 Наталя Гринчий, факультет пожежної безпеки;
ІІІ місце посіла курсантка групи ПБк-18-431 Ганна Осетрова, факультет пожежної безпеки.
Дякуємо всім учасникам за участь! Вітаємо переможців та бажаємо успіхів, перемог і нових відкриттів!
Відкрита лекція з дисципліни «Термодинаміка і теплопередача» для студентів 2-го курсу
04 грудня заступник начальника кафедри спеціальної хімії та хімічної технології, доктор технічних наук, доцент Максим Кустов провів відкриту лекцію з дисципліни «Термодинаміка і теплопередача» для студентів 2-го курсу факультету цивільного захисту у форматі відеоконференції за допомогою програми Zoom. Тема лекції - «Нестаціонарна теплопровідність». На лекції розкриті питання закономірностей зміни температури тіл з часом при їх нагріванні або охолодженні. Наведено методики вирішення практичних задач з розрахунку температурного поля та розглянуті можливі шляхи використання отриманих знань в практичній діяльності за напрямом «Цивільний захист».
Куратори факультету продовжують брати участь у щорічній Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства»
На минулому тижні куратори навчальних груп факультету оперативно-рятувальних сил продовжили брати участь у проведенні щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», що триває в Україні з 25 листопада до 10 грудня. Так, з 30 листопада до 05 грудня були проведені зустрічі зі здобувачами вищої освіти, під час яких були відбулися бесіди за темами «Міжнародний день боротьби з рабством», «Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями», «Міжнародний день волонтера», «6 грудня - вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі».
Зустрічі проводились як в аудиторіях, так і з використанням сервісу для проведення онлайн-конференцій програмного забезпечення Zoom.
Куратори факультету приймають участь у щорічній Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства»
В межах проведення щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», який проводиться з 25 листопада до 10 грудня на факультеті оперативно-рятувальних сил кураторами навчальних груп протягом поточного тижня були проведені зустрічі зі здобувачами вищої освіти, під час яких були проведені бесіди за темами:
- Етика поведінки, кохання та культура взаємовідносин з дівчиною
- СТОП насильству
- Проблема насильства над жінкою в сім'ї та шляхи її подолання
- ВІЛ/СНІД – одна із самих глобальних проблем людства
Зустрічі проводились як в аудиторіях, так і з використанням сервісу для проведення онлайн-конференцій програмного забезпечення Zoom. Роботою охоплено 19-ть кураторів та здобувачі вищої освіти із 22-х навчальних груп.