#2.0 Робота кураторів факультету у першій декаді серпня 2022 року

У період з 06 по 10 серпня 2022 року куратори факультету провели наступні заходи:

1. Зі здобувачами 2-го та 4-го курсів факультету відвідали кінотеатр Мультиплекс Любава, де переглянули художні фільми:"Тор: Любов і грім" та анімаційно-ігровий фільм режисера Джеффа Фаулера "Їжак Сонік 2"

2. Під час зустрічі з курсантами, в рамках кураторської години, провели інформування на тему: "12 серпня - День Молоді". Так, за даними Організа́ції Об'є́днаних На́цій - Звіт "СТАНОВИЩЕ МОЛОДІ В УКРАЇНІ", станом на 1 січня 2018 року в Україні проживало близько 6,2 мільйона осіб віком від 10 до 24 років, не враховуючи осіб, які мешкали на окупованих територіях АР Крим та міста Севастополь (додатково 350 000 осіб згідно з даними на 1 січня 2014 року), та молодь меншин без громадянства, зокрема ромів, біженців та прохачів притулку. Попри високий рівень грамотності та порівняно високий показник зарахування до вищих навчальних закладів, Україна стикається із труднощами стосовно як якості освіти, так і невідповідності між наявним на ринку праці попитом та освітою молоді. Поки Україна розпочинає реформування освіти, спрямоване на запровадження навчання на основі виявлених у учнів схильностей, триваючий збройний конфлікт на сході України негативно впливає як на ситуацію з освітою дітей у цій частині країни, так і на вчителів. Негативні наслідки цього включають (але не обмежуються): пошкоджені навчальні заклади, низьку якість освіти та загальний несприятливий соціально-психологічний клімат. Уряд прагне вирішити ці та інші проблеми, розглядаючи можливість підписання Декларації про безпечну школу. Тому найважливіші та найактуальніші проблеми в цій сфері такі: незадовільна якість освіти, яка погіршується через низький рівень залучення молоді до планування та оцінювання освітньої системи, а також потенційні перешкоди на шляху до отримання освіти в закладах, розташованих вздовж лінії розмежування: загальна небезпека відвідування школи учнями та вчителями і відсутність знань щодо поводження з мінами, саморобними вибуховими пристроями та вибухонебезпечними залишками війни. Останню проблему ускладнює ослаблення систем безпеки, а також недостатньо розвинені життєво важливі навички.

Сфера освіти, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін в умовах воєнного стану.  Усі ми вчилися та продовжуємо вчитися жити в цих нових умовах: хтось – продовжувати здобувати освіту, а хтось – працювати. Частина учасників освітнього процесу внаслідок загрози життю, бойових дій та тимчасову окупацію окремих територій вимушено перемістилася в межах України або за кордон. Багато педагогів та здобувачів освіти все ще залишаються на тимчасово окупованих територіях та потребують особливої підтримки держави. Деякі заклади освіти були фізично зруйновані. Нова ситуація змусила Уряд, освітніх управлінців, громадянське суспільство шукати оперативні рішення, як організовувати освітній процес дітям у місцях їх постійного проживання та місцях евакуації, коли завершувати навчальний рік, як оцінювати учнів та видавати документи про освіту, як забезпечити оплату праці працівникам закладів освіти, як здійснювати атестацію педагогічних працівників, як надавати психологічну підтримку дітям тощо. А переміщені за кордон батьки та здобувачі освіти потребували та все ще потребують державної й міжнародної підтримки для забезпечення можливості для продовження навчання дітей. 

Усвідомлюючи необхідність для держави фахівців нашого профілю, університет ще навесні відновив освітяню діяльність. На цей час, зі здобувачами вищої освіти, які навчаються на бюджетній формі навчання, проводяться заняття в режимі offline.