Відкрите заняття заступника начальника кафедри ПТтаАРР Ігоря Грицини

15 лютого 2024 року заступником начальника кафедри пожежної тактики та аварійно-рятувальних робіт факультету оперативно-рятувальних сил Ігорем Грициною було проведено відкрите заняття з навчальної дисципліни «Організація аварійно-рятувальних робіт» для здобувачів вищої освіти університету (навчальної групи ПГПБк-21-231), які навчаються за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в галузі знань 26 "Цивільна безпека" (спеціальність 261 "Пожежна безпека") за освітньо-професійною програмою «Пожежогасіння та аварійно-рятувальні роботи».

Під час проведення заняття на тему «Транспортування постраждалих по горизонтальній поверхні» науково-педагогічним працівником було продемонстровано варіанти транспортування постраждалих в різних умовах. Здобувачі вищої освіти відпрацювали на практиці: рід способів екстреної евакуації постраждалих на собі, метод Раутека, способи укладання постраждалих на жорсткий транспортний щит, транспортування постраждалих в складних умовах місцевості. 

 

Оnline-зустріч курсантів факультету оперативно-рятувальних сил з практичними працівниками ДСНС

14 лютого науково-педагогічні працівники кафедри пожежної тактики та аварійно-рятувальних робіт організували зустріч курсантів факультету оперативно-рятувальних сил з помічником начальника чергової зміни оперативно-координаційного центру з оперативного реагування Головного управління ДСНС України у Харківській області Володимиром Нікуліним.

Тема зустрічі: "Організація тилу на пожежі. Особливості організація тилу на пожежі в умовах воєнного стану".

Під час цієї зустрічі було обговорено:

– основні завдання тилу на пожежі;

– особливості організація роботи тилу на пожежі в умовах воєнного стану;

– особливості організація гасіння складних пожеж на території Харківської області після ракетно-бомбових ударів.

 

Об'єднати зусилля заради спільної мети: науковці НУЦЗ України долучились до Всеукраїнського освітнього проєкту "Незламні правничі школи" 2024

13 лютого науковці НУЦЗ України виступили як партнери та долучились до Всеукраїнського освітнього проєкту «Незламні правничі школи». Учасниками заходу стали понад 30 закладів вищої освіти України. Реалізація проєкту розпочалась 12 лютого 2024 року, тривалістю 14 тижнів, і передбачає супровід правничою школою одного освітнього компонента впродовж одного тижня.
Цикл лекцій і майстер-класів «Інновації у техніко-криміналістичному забезпеченні розслідування злочинів» організований Національним юридичним університетом імені Ярослава Мудрого і Центром криміналістичних інновацій «intelligenTrident» НЮУ ім. Ярослава Мудрого в рамках Всеукраїнського освітнього проєкту.
Проводить його Василь Білоус, кандидат юридичних наук, доцент, керівник Центру криміналістичних інновацій «intelligenTrident» НЮУ ім. Ярослава Мудрого, військовослужбовець ЗСУ із залученням видатних фахівців у галузі правоохоронної, слідчої й судово-експертної діяльності, цивільного захисту.
Так, 13 лютого спікерами проєкту стали Андрій Лісняк, начальник кафедри пожежної тактики та аварійно-рятувальних робіт, кандидат технічних наук, доцент. Про напрямок підготовки майбутніх рятувальників з радіаційного, хімічного, біологічного та ядерного захисту розповіла Марина Чиркіна-Харламова, заступниця начальника кафедри спеціальної хімії та хімічної технології, кандидат технічних наук, доцент.
Присутні також переглянули презентаційний відеофільм до 95-річчя Національного університету цивільного захисту України.

Заступник начальника кафедри ПТтаАРР Ігор Грицина пройшов навчання з підготовки зовнішніх пілотів (операторів) безпілотних літальних апаратів

З 5 по 10 лютого заступник начальника кафедри ПТтаАРР Ігор Грицина проходив навчання в ІДУЦЗ за навчальною програмою з підготовки зовнішніх пілотів (операторів) безпілотних літальних апаратів.

Під час навчання:

-оволодів знаннями та навичками з основ аеродинаміки та повітряної навігації, авіаційної метеорології, повітряного права; 

-ознайомився з нормативно-правовою базою застосування БпЛА, конструкцією та експлуатацією БпЛА різних виробників, їхніми технічними характеристиками та можливостями, особливостями програмного забезпечення; 

-оволодів навичками безпечного керування БпЛА; 

-навчився обробляти та використовувати матеріал, відзнятий за допомогою БпЛА.

Більше статей...