Кафедра ПТ та АРР факультету оперативно-рятувальних сил продовжує роботу «Школи безпеки»

22 листопада доцент кафедри ПТ та АРР факультету оперативно-рятувальних сил Костянтин Остапов провів заняття в рамках «Школи безпеки» за темою «Правила поведінки під час обстрілів та надзвичайних ситуацій». На занятті було 110 дітей з різних територіальних громад Харківської області. В рамках проведення заняття також було проведено профорієнтаційну роботу з 86 учнями старших класів.

Профорієнтаційна робота факультету оперативно-рятувальних сил

20 листопада за попередньою домовленістю керівництва факультету оперативно-рятувальних сил з представником Департаменту освіти та науки Запорізької міської ради проведена профорієнтаційна робота. Профорієнтаційний захід було організовано для школярів 11-х класів 4 шкіл Комунарського району міста Запоріжжя. Університет представили фахівці чотирьох факультетів та навчально-наукового виробничого центру. 

Факультет оперативно-рятувальних сил презентував начальник кафедри пожежної тактики та аварійно-рятувальних робіт Андрій Лісняк. Організатором заходу виступила доцентка кафедри спеціальної хімії та хімічної технології факультету оперативно-рятувальних сил Наталія Мінська. Під час зустрічі школярі отримали інформацію щодо особливостей навчання та умов вступу до НУЦЗ України.

 

Конкурс «Кращий за професією рятувальник»

19 листопада 2023 року на спортивно-оздоровчому  комплексі Черкаського  інституту  пожежної  безпеки імені  Героїв Чорнобиля НУЦЗ України,  відповідно до плану заходів із реалізації Концепції  військово-патріотичного  виховання,  в  Національному  університеті цивільного захисту України, кафедрою пожежної та рятувальної підготовки факультету оперативно-рятувальних сил проведений конкурс «Кращий за професією рятувальник».  Конкурс складався з теоретичної та практичної частини. Під час проходження теоретичної частини кожен учасник конкурсу упродовж 10 хвилин відповідав на 20 питань у відкритій системі тестування Open Test 2. При виконанні практичної частини виконувались наступні вправи:

-        змотування у подвійну скатку пожежного рукава d=51 мм;

-        змотування пожежного рукава d=51 мм, у вісімку;

-        проведення етапу оперативного розгортання з прокладанням магістральної лінії на два пожежних рукави d=77 мм та пожежного розгалуження;

-        підйом робочої рукавної лінії на висоту по висувній пожежній драбині у третій поверх навчальної башти;

-        виконання силового підйому,  за допомогою рятувальної мотузки, пожежних рукавних скаток вагою 19 кг у вікно 3-го поверху навчальної башти.

У конкурсі взяли участь 100 курсантів з 2-го та 4-го курсів факультетів цивільного захисту, оперативно-рятувальних сил та пожежної безпеки.

За результатами конкурсу кращім за професією рятувальником став курсант факультету оперативно-рятувальних сил Фурманов Олександр Олександрович з групи ПГПБ-20-241. На другому місці Штурхацький Дмитро Олегович курсант групи ПГПБ-20-241  факультету оперативно-рятувальних сил. На третьому Лінкевич Кирило Андрійович курсант групи ПГПБ-20-242  факультету оперативно-рятувальних сил.

Серед навчальних взводів -  кращі курсанти факультету пожежної  безпеки ПБк-20-442, на другому місці курсанти факультету цивільного захисту ЦЗк-22-121, на третьому - курсанти факультету цивільного захисту ЦЗк-20-141.

Кращий результат серед учасників конкурсу показали курсанти  факультету цивільного захисту, на другому місці факультет пожежної  безпеки, на третьому -  факультет оперативно-рятувальних сил.

На факультеті оперативно-рятувальних сил започатковано проведення контролю знань у здобувачів вищої освіти за допомогою платформи "Kahoot"

Викладачем кафедри пожежної та рятувальної підготовки факультету оперативно-рятувальних сил Михайлом САМОЙЛОВИМ започатковано проведення контролю знань у здобувачів вищої освіти на навчальній платформі "Kahoot". Цифрова платформа "Kahoot" передбачає  застосування дієвого підходу на інтегрованій основі з переважанням ігрових методів.

Першими учасниками, які проявили зацікавлення під час проведення контролю знань з дисципліни «Організація роботи у непридатному для дихання середовищі», стали здобувачі 1-го курсу навчання. Використання цифрових технологій створює нові можливості для розвитку курсанта за допомогою застосування електронних інструментів. А технології гри є потужним важелем  для досягнення педагогічних цілей, оскільки дозволяють створювати цікаві, ефективні та зрозумілі для сприйняття освітні завдання, які сприяють розвитку логіки, уяви, пам'яті та інших пізнавальних функцій.

Більше статей...